Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Η συγκινητική επιστολή του Διαμαντίδη - «Εγώ σας ευχαριστώ»

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης... σκόραρε ακόμη κι εκτός παρκέ με μία συγκινητική επιστολή προς όλους όσοι τον βοήθησαν να γίνει ό,τι είναι σήμερα: Θρύλος
Το «αντίο» του, όπως το αποτύπωσε με λέξεις στην επίσημη ιστοσελίδα της Euroleague:
Μόνο ευχαριστώ μπορώ να πω...

...Κάποιοι λένε πως οι φίλαθλοι του μπάσκετ θα πρέπει να με ευχαριστούν για όλα όσα χρόνια ήμουν στο παρκέ. Λένε πως έχω υπάρξει μεγάλος παίκτης και κάποιοι δε διστάζουν να με συγκρίνουν με ορισμένους απ' τους μεγαλύτερους θρύλους στην ιστορία του αθλήματος. Κάποιοι λένε πως ο Παναθηναϊκός και το ελληνικό μπάσκετ θα πρέπει να με τιμήσουν για όλα αυτά τα χρόνια αφοσίωσης σε αυτά τα χρώματα.
      Προς όλους όσοι σκέφτονται έτσι, πρέπει να πω είστε τελείως λάθος.
      Εγώ πρέπει να ευχαριστώ το μπάσκετ που μου έδωσε σπουδαία ζωή, που μου επέτρεψε να κάνω ό,τι αγαπώ περισσότερο. Που μ' έκανε να ζήσω όλα αυτά τα χρόνια απίθανες στιγμές, τις οποίες λίγοι μπορούν να ζήσουν. Πρέπει να ευχαριστώ τον κόσμο για τη διαρκή αγάπη και στήριξή τους, στις καλές και στις κακές στιγμές. Εσείς, οι φίλαθλοι, είστε ό,τι θα μου λείψει περισσότερο. Οι επευφημίες σας πάντα μ' έκαναν να ξεπερνώ τα όριά μου. Το πάθος κι η πίστη θα μείνουν για πάντα στη μνήμη μου. Είστε η ψυχή του Παναθηναϊκού και του μπάσκετ.
Πρέπει να ευχαριστήσω τις δύο ομάδες μου. Τον Ηρακλή, απ' όπου άρχισα, και φυσικά τον Παναθηναϊκό, που μου έδωσε τη δυνατότητα να δοκιμάσω τον εαυτό μου στο υψηλότερο επίπεδο, ν' ανταγωνιστώ τους κορυφαίους των κορυφαίων, και να πετύχω ό,τι ανέκαθεν ονειρευόμουν: δόξα.
Οι σπουδαιότερες αναμνήσεις μου πάντα θα 'ναι ντυμένες στα πράσινα. Ήταν τιμή να συνεισφέρω στην άνοδο του συλλόγου στο υψηλότερο επίπεδο: στους πολλούς τίτλους Α1 & Κυπέλλου Ελλάδος, και φυσικά στις τρεις Euroleague μαζί. Αθήνα, Βερολίνο και Βαρκελώνη θα μείνουν για πάντα στην ιστορία, κι αισθάνομαι πραγματικά ευλογημένος που ήμουν κομμάτι αυτών των επιτυχιών. Δε θα 'ταν δυνατό χωρίς την ενέργεια και τον ενθουσιασμό όλης της Παναθηναϊκής οικογένειας.
      Το μπάσκετ μου έχει επιτρέψει να γνωρίσω απίστευτους ανθρώπους, ν' ανακαλύψω τον κόσμο και τις πολλές κουλτούρες του. Είναι ένα άθλημα που φέρνει τον κόσμο κοντά και που δημιουργεί δεσμούς.
      Είμαι τόσο τυχερός που αυτή είναι η ζωή μου. Κοιτώντας πίσω έχω μόνο να ευχαριστώ όλους όσοι το έκαναν δυνατό. Παρότι αποσύρομαι τώρα, η καρδιά μου πάντα θα χτυπά σαν μπάλα στο παρκέ.
      Τώρα με αποκαλείτε Θρύλο. Δεν είναι δικό μου βραβείο. Όλοι εσείς -φίλαθλοι, προπονητές, συμπαίκτες, ατζέντηδες- είστε οι πραγματικοί θρύλοι!
       Σας ευχαριστώ που μ' εμπνεύσατε, με προκαλέσατε και μου δώσατε μία αξέχαστη μπασκετική ζωή.
Δημήτρης Διαμαντίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου