Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Manolis Gavathiotis ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΟΟΟΛΗ ΜΕΡΑ !

η εικόνα προφίλ του Manolis Gavathiotis, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομοΚάθισα και υπολόγισα - αν και σκράπας στα μαθηματικά - την ... 13η σύνταξη πού θα πάρω. Μου βγαίνουν περίπου 400 ευρώ, άντε ένα δυό πάνω, ένα δυό κάτω. Μείον και το 6% πού θα κρατηθεί «γιά την υγεία» ( ελπίζω όχι του Πολάκη ) βγαίνει τέλος πάντων ένα καλό χαρτζηλικάκι, να κλείσω... μία δύο τρύπες. Βλέπετε, αυτό το μήνα έρχονται ασφάλειες σπιτιού, αυτοκινήτου και βράσε όρυζα. Βγαίνουν - δεν βγαίνουν αυτες οι υποχρεώσεις δηλαδή αλλά και πάλι λέω, καλά είναι. Ο,τι μπαίνει στην τσέπη καλό είναι, αυτές τις εποχές.
Από λόγους ευγένειας, αισθάνομαι την υποχρέωση να τους ευχαριστήσω. Ναι, να πω ευχαριστώ στον Τσίπρα, τον Τσακυλώτα, τον Δραγασάκη, τον Πολάκη, όλους τους, τέλος πάντων, διότι όπως έκραξε ο Τσακυλώτας, εμφανώς συγκεκινημένος, στον σύριζα όλα λειτουργούν συλλογικά, όλες οι αποφάσεις παίρνονται συλλογικά, όχι αυτό πού νομίζαμε δηλαδή πως όλες τις αποφάσεις τις παίρνει ο Τσίπρας. Οχι, πρώτα ρωτάει π.χ. τον Πετσίτη, ο Πετσίτης το λέει στον Ιβάν, ο Ιβάν τηλεφωνάει στον Φλαμπουράρη, ο Φλαμπουράρης στον Μελισσανίδη και πάει λέγοντας. Αυτό πού έχει σημασία είναι ότι λειτουργούν ... συλλογικά.
Σκεπτόμενος όλα αυτά, λέω από μέσα μου, φάε κάτι μαλάκες. Μετά όμως σκέπτομαι και κάτι άλλο. Αλήθεια, με τι κριτήρια κοστολογούν την ψήφο μου ; Τετρακόσια ευρώ κάνει ; Ετσι το βλέπουν δηλαδή; Χωρίς να με ρωτήσουν; Μα στ' αλήθεια, περιμένουν ότι θα πάω και θα τη ρίξω δσαγκωτή σύριζα, επειδή μου ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ 400 ευρώ; Γιά ΤΟΣΟ ΦΤΗΝΟ με έχουν; Νομίζουν ότι είναι σε θέση να κοστολογήσουν την ψήφο του κάθε πολίτη ;
Εντάξει, αν έτσι νομίζουν, δικαίωμά τους. Μου δίνουν όμως και εμένα ένα δικαίωμα σημαντικό : Να τσεπώσω τα λεφτά, πού τα χρειάζομαι και όταν έρθει η ώρα, να ΠΕΤΑΞΩ στο καλάθι των αχρήστων ΟΠΟΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ και τους υποψηφίους του.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ θα τους ΜΑΥΡΙΣΩ, δηλαδή, χωρίς καν ευχαριστώ γιά το 400άρι. Ενα απ' τα ΠΟΛΛΑ πού μου ΚΛΕΨΑΝΕ είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου